8 клас історія України

                                                  Дистанційне  навчання

                                                   25 січня 2022 р,  вівторок

Тема уроку: Поділ  Гетьманщини. Андрусівське перемир`я

На  уроці:

1. Конференція.

2. Самостійна робота:

  • Переглянути відео урок



  • Поміркуйте, чому  Андрусівське перемир`я український літописець  Самійло Величко назвав "Андрусівським торгом"
  • Робота в контурній карті  на сторінці 8.
Домашнє завдання
1. Опрацювати  параграф 23.
2. Вивчити та виписати основні дати, терміни і їх значення.
3. Письмово дати відповідь на питання 2,4 на сторінці 158.




                                                                  27  січня, четвер

Тема  уроку: Правобережна  та  Лівобережна  Гетьманщина в 60-80-х рр. XVIIст.

На  уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок


  • Скласти синхроністичну  таблицю:узагальнити події та явища Лівобережної та Правобережної  Гетьманщини  наприкінці 60-х- на початку 70 - х рр. XVII с.
Домашнє  завдання
1. Опрацювати параграф  24.
2. Скласти історичний портрет гетьмана Петра Дорошенка.
3.Письмово виконати завдання 1,2 на сторінці 164.


                                                                                03  лютого, четвер

Тема уроку:  Правобережна  Україна в останній  чверті XVII ст.

На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок

  • Робота з історичним джерелом. З  якого документа взято уривок? Яке його значення для України?
"Договорилися  ми і постановили, що всієї Малої Росії цієї сьлрони Дніпра... містам і землям і місцям... з усіма своїми повітами, селами і поселеннями... як вони до цього часу за мирним договором на стороні їхньої царської величності перебували, так і тепер залишатися  мають на стороні їхньої царської величності на вічні часи; ... а за Дніпром, рікою Київ має лишитися також на стороні їхньої царської величності"

  • Робота в контурній карті на сторінці 9.
Домашнє  завдання

1. Опрацювати параграф 25.                                                                                                                    2. Виписати  та вивчити  терміни і їх значення.                                                                                    3. Письмово виконати завдання 2, 3 на сторінці 169.

 

                                                          08  лютого, вівторок

Тема уроку:  Слобідська Україна  й  Запорожжя.

На  уроці:

1. Конференція.

2. Самостійна робота:

  • Перегляд  відео  урок



  • Скласти асоціативний кущ, діяльності  кошового отамана Івана Сірка.
  • Робота в контурній карті на сторінці 10.

Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф  26.

2. Письмово виконати завдання 1,2, 3,4.

3. Виписати і вивчити терміни іїх значення.




                                                            10 лютого, четвер

Тема уроку:  Гетьманщина  в часи Івана  Мазепи.

На  уроці:

1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок


  •  Історичні загадки « Хто вони?»

  •  1. Гетьман, студент, чернець – хто він?                                                                 2. Його так любили люди, що змалювали на іконах                                                 3.  Його називали «Сонце Руїни»                                                                           4. З його іменем пов'язане підписання Гадяцької угоди,                                        а також Конотопська битва.                                                                                5. Його правнучка була дружиною О.С.Пушкіна.                                                 6. Його призначив гетьманом московський цар, але від                                     його ж руки він із двома синами загинули в Сибіру                                               7.Найвідоміший кошовий отаман, якого татари називали «шайтаном» 

  •     Робота в контурній карті на сторінці 11.

Д    Домашнє завдання
1
  11.Опрацювати параграф  28.
2. 2. Письмово виконати завдання  1,3 на сторінці  188.



                             Дистанційне навчання

                                                                         24 лютого, четвер

Тема уроку:   Бендерська Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні..

На  уроці:

1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок


Домашнє  завдання
1. Опрацювати параграф  29, письмово виконати завдання 2-3 на сторінці 193.
2. Скласти історичний портрет Пилипа  Орлика.



                                                            17   березня, четвер

Тема уроку:   Практичне заняття. Проаналізувати зміст "гетьманських статей" Конституції Пилипа Орлика.

На  уроці:

1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок



Домашнє  завдання
1. Визначити на основі статей устрій української гетьманської держави, порядок її взаємин із Річчю Посполитою та поміркувати, якою мірою кожен з цих документів гарантував права і вольності правлячого стану, суверенітет Гетьманщини.




                                                          22   березня,  вівторок

Тема уроку: Церковне і культурне життя наприкінці XVII- у першій  половині XVIII ст  .

На  уроці:

1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок

Домашнє  завдання
1. Опрацювати параграф 30 , письмово виконати завдання  2,4,5 на сторінці 201 .
2. Робота в контурній карті на сторінці 12.







                    24   березня,  четвер

Тема уроку: Наш  край  наприкінці  50-х рр. XVII-на початку  XVIII ст  .

На  уроці:

1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок







Домашнє  завдання
1. Підготувати повідомлення на тему "Адміністративно- територіальний та історико - етнографічний  розвиток  Вінниччини наприкінці 50-х рр. XVII-на початку  XVIII ст "



29 березня, вівторок
Тема уроку: Урок   узагальнення "Козацька  Україна  наприкінці  50-х рр. XVII-на початку  XVIII ст  .

На  уроці:

1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд  відео урок і  виконати  тести


Домашнє  завдання
1. Підготувати  розповідь про гетьмана П.Дорошенка, використовуючи  пам`ятку  для характеристики  історичної  особистості.



  31   березня, четвер

Тема уроку:   Імперський  наступ  на  автономію  Гетьманщини.

На  уроці:

1. Конференція.
2. Самостійна робота:
  • Перегляд відео урок


Домашнє  завдання
1. Опрацювати параграф 31, письмово  виконати  завдання 2,3 на сторінці 212.
2. Хто  з відомих вам  історичних діячів міг  сказати  такі  слова? Свою  думку  аргументуйте.
"Ні ,государю,  ти  не всилах  уже  повернути  мені  життя, яке  згасає. Скоро Петро і Павло   стануть на одній дошці перед  Богом. Він  розсудить їх діла".













Комментариев нет:

Отправить комментарий

20 лютого - День пам`яті Героїв Небесної Сотні   А сотню вже зустріли небеса.. Летіли легко, хоч Майдан ридав… І з кров´ю перемішана сльоз...