Заступник директора з виховної роботи, вчитель історії та правознавства
ОЗЗСО І-ІІІ ступенів
с. Багринівці
8 клас історія України
Дистанційне навчання
25 січня 2022 р, вівторок
Тема уроку: Поділ Гетьманщини. Андрусівське перемир`я
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Переглянути відео урок
Поміркуйте, чому Андрусівське перемир`я український літописець Самійло Величко назвав "Андрусівським торгом"
Робота в контурній карті на сторінці 8.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 23.
2. Вивчити та виписати основні дати, терміни і їх значення.
3. Письмово дати відповідь на питання 2,4 на сторінці 158.
27 січня, четвер
Тема уроку: Правобережна та Лівобережна Гетьманщина в 60-80-х рр. XVIIст.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Скласти синхроністичну таблицю:узагальнити події та явища Лівобережної та Правобережної Гетьманщини наприкінці 60-х- на початку 70 - х рр. XVII с.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 24.
2. Скласти історичний портрет гетьмана Петра Дорошенка.
3.Письмово виконати завдання 1,2 на сторінці 164.
03 лютого, четвер
Тема уроку: Правобережна Україна в останній чверті XVII ст.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Робота з історичним джерелом. З якого документа взято уривок? Яке його значення для України?
"Договорилися ми і постановили, що всієї Малої Росії цієї сьлрони Дніпра... містам і землям і місцям... з усіма своїми повітами, селами і поселеннями... як вони до цього часу за мирним договором на стороні їхньої царської величності перебували, так і тепер залишатися мають на стороні їхньої царської величності на вічні часи; ... а за Дніпром, рікою Київ має лишитися також на стороні їхньої царської величності"
Робота в контурній карті на сторінці 9.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 25. 2. Виписати та вивчити терміни і їх значення. 3. Письмово виконати завдання 2, 3 на сторінці 169.
08 лютого, вівторок
Тема уроку: Слобідська Україна й Запорожжя.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Скласти асоціативний кущ, діяльності кошового отамана Івана Сірка.
Робота в контурній карті на сторінці 10.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 26.
2. Письмово виконати завдання 1,2, 3,4.
3. Виписати і вивчити терміни іїх значення.
10 лютого, четвер
Тема уроку: Гетьманщина в часи Івана Мазепи.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Історичні загадки « Хто вони?»
1. Гетьман, студент, чернець – хто він? 2. Його так любили люди, що змалювали на іконах 3. Його називали «Сонце Руїни» 4.З його іменем пов'язане підписання Гадяцької угоди, а
також Конотопська битва. 5. Його правнучка була дружиною О.С.Пушкіна. 6.Його призначив гетьманом московський цар, але від його ж
руки він із двома синами загинули в Сибіру 7.Найвідоміший кошовий отаман, якого татари називали
«шайтаном»
Робота в контурній карті на сторінці 11.
Д Домашнє завдання
1
11.Опрацювати параграф 28.
2. 2. Письмово виконати завдання 1,3 на сторінці 188.
Дистанційне навчання
24 лютого, четвер
Тема уроку: Бендерська Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні..
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 29, письмово виконати завдання 2-3 на сторінці 193.
2. Скласти історичний портрет Пилипа Орлика.
17 березня, четвер
Тема уроку: Практичне заняття. Проаналізувати зміст "гетьманських статей" Конституції Пилипа Орлика.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Домашнє завдання
1. Визначити на основі статей устрій української гетьманської держави, порядок її взаємин із Річчю Посполитою та поміркувати, якою мірою кожен з цих документів гарантував права і вольності правлячого стану, суверенітет Гетьманщини.
22 березня, вівторок
Тема уроку: Церковне і культурне життя наприкінці XVII- у першій половині XVIII ст.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 30 , письмово виконати завдання 2,4,5 на сторінці 201 .
2. Робота в контурній карті на сторінці 12.
24 березня, четвер
Тема уроку: Наш край наприкінці 50-х рр. XVII-на початку XVIII ст.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Домашнє завдання
1. Підготувати повідомлення на тему "Адміністративно- територіальний та історико - етнографічний розвиток Вінниччини наприкінці 50-х рр. XVII-на початку XVIII ст "
29 березня, вівторок
Тема уроку: Урок узагальнення "Козацька Україна наприкінці 50-х рр. XVII-на початку XVIII ст.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок і виконати тести
Домашнє завдання
1. Підготувати розповідь про гетьмана П.Дорошенка, використовуючи пам`ятку для характеристики історичної особистості.
31 березня, четвер
Тема уроку: Імперський наступ на автономію Гетьманщини.
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Перегляд відео урок
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 31, письмово виконати завдання 2,3 на сторінці 212.
2. Хто з відомих вам історичних діячів міг сказати такі слова? Свою думку аргументуйте.
"Ні ,государю, ти не всилах уже повернути мені життя, яке згасає. Скоро Петро і Павло стануть на одній дошці перед Богом. Він розсудить їх діла".
Комментариев нет:
Отправить комментарий